۲۱ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۰۴

اخبار کوتاه/

شناسایی 180 هزار رقبه در گلستان

شناسایی 180 هزار رقبه در گلستان

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از وجود 180 هزار رقبه در گلستان خبر داد و یادآور شد: گلستان از این حیث رتبه نخست کشوری را داراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدجواد رئوف سید نژاد نقش رسانه‎ها را در ترویج فرهنگ وقف بسیار مهم خواند و ابراز داشت: رسانه‎ها باید در ترویج وقف پررنگ‎تر ظاهر شوند چرا که قلم نویسندگان چنان اثر دارد که می‎تواند مخاطب را به سمت خود جذب کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با تاکید بر اینکه وقف در پیشرفت اسلام و کشور تاثیرگذار است خاطرنشان کرد: اثرات وقف در جامعه به رشد مادی و معنوی کمک می‎کند و سبب می‎شود تا عدالت اجتماعی فزونی یابد.

برپایی ایستگاههای همه واقف باشیم
 
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه از برپایی «ایستگاه‎های همه واقف باشیم» در گلستان خبر داد و گفت: این ایستگاه‎ها همزمان با ایام پایانی ماه صفر و هفته وقف در گلستان راه‎اندازی شدند.
 
محمد کوهساری اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‎های خوبی در بصیرت عاشورایی در دهه اول محرم در سطح امامزادگان (ع) را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه بیش از 56 مبلغ در دهه اول محرم به بقاع متبرکه و مناطق محروم شهرستان در دستورکار قرار گرفت تصریح کرد: برپایی بیش از 20خیمه معرفت به منظور پاسخگویی به مسائل شرعی، اعتقادی، احکام و مشاوره در بقاع متبرکه و همچنین در سطح اماکن پرتردد شهر گرگان از جمله برنامه‎های ما در دهه اول محرم بود که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد.
 
انتصاب سرپرست فنی و حرفه ای در گلستان
 
طی حکمی از سوی دکتر کورش پرند معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ابوالفضل تیرانداز به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان منصوب شد.

در این حکم آمده است: با استعانت از درگاه ایزدمنان و با توجه به تعهد، تخصص، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی،به موجب این حکم به سمت « سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان» منصوب می شوید.

همکاری در یکپارچه سازی نظام جامع آموزش مهارت و فناوری، هماهنگ سازی و ایجاد ارتباط مابین آموزش های عالی نظری و آموزش های مهارتی با رویکرد الکترونیکی از اولویت های کاری جنابعالی است.
کد خبر 1788237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha